Levertijden

Levertijden

1) Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Als u inlogt in uw account, vindt u een overzicht van uw bestellingen van de afgelopen 12 maanden. De verzending kan naar gelang de drukte in onze magazijnen 1-6 werkdagen in beslag nemen in verband met wereldwijde Coronavirus. Daarbij verzenden we naar meer dan 14 landen en leveren wij van uit 3 magazijnen in Nederland, Amerika en China. Het kan hierdoor voorkomen dat Uw bestelling in delen geleverd wordt. Het is niet mogelijk hierin een voorkeur aan te geven. De keuze van uw betaling kan de levering van uw bestelling vertragen, zie voor meer info de rubriek betalen.

Nadat uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst wordt uw opgegeven e-mail adres gekoppeld aan uw zending. U ontvangt daarvan een bevestiging per mail. In deze mail vindt u een link naar de vervoerder met uw Track & Trace code.

2) In de mail van staat dat mijn bestelling is verzonden. Waarom heb ik mijn bestelling niet ontvangen?

Bestelling niet ontvangen? Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 4 werkdagen geleden dat uw de mail van “Status Verzonden” heeft ontvangen en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op via de contactpagina of door een ticket aan te maken op uw account pagina. Als deze periode korter is dan 4 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen. Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat met verschillende levertijden, dan worden deze automatisch, in één keer naar u verzonden als het mogelijk is. Dit geldt ook voor artikelen met verschillende levertijden. De levertijd van uw hele bestelling wordt dan gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

3) Waar kan ik terecht voor wijziging of aflevering op een ander adres?

Wij kunnen een wijziging doorvoeren in afleveradres of in het adres zelf zolang u geen e-mail van verzending van ons heeft ontvangen. Heeft u wel al onze e-mail ontvangen, dan is wijziging alleen door u zelf mogelijk door contact op te nemen met de vervoerder. Klik op de link in de verzendingsmail, u wordt doorgestuurd naar de pagina van de vervoerder. Omdat Toolnation enkel werkt met vervoerders die verzekerde zendingen versturen, kunnen wij nadat u de code van de vervoerder heeft ontvangen per mail de zending niet meer wijzigen.

De keuze van uw betaling kan de levering van uw bestelling vertragen, zie voor meer info de rubriek betalen.

4) Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?

Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden onderstaande levertijden als indicatie. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd, omdat alle artikelen voor zover mogelijk in één keer worden verzonden. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.

Land Bezorgtijd
Duitsland – Luxemburg Priority 5 tot 10 werkdagen
Overige EU – Noorwegen, Zwitserland Priority 5 tot 10 werkdagen
Overige Europese landen Priority 5 tot 10 werkdagen
Overige landen Priority 2 weken
Cart
Your cart is currently empty.